Пошуковий запит: (<.>A=Вашак О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Вашак О. Реалізація принципу природовідповідності в екологічному вихованні дошкільників [Електронний ресурс] / О. Вашак // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_1_10
|
2. |
Вашак О. О. Принцип природовідповідності як визначальна засада у вихованні особистості [Електронний ресурс] / О. О. Вашак // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_6_6 Зроблено огляд філософсько-педагогічних концепцій генези засад природовідповідності, які розроблялися відомими зарубіжними та вітчизняними педагогами. Деталізовано ключові положення цих концепцій та обгрунтовано значення народної педагогіки та принципу природовідповідності у вихованні та розвитку особистості. Зауважено, що система виховання грунтується на ідеях національного світогляду, філософії та ідеології та на засадах родинного виховання, народної педагогіки та наукової педагогічної думки. Наведено принципи національного виховання, серед яких - принципи гуманності, природовідповідності, народність, етнізація виховання, зв'язок виховання з життям, емоційності світосприймання і світобачення. Зауважено, що за сучасних умов значно підвищується роль і вплив українського дитинознавства на виховання почуттів та формування особистості.Сделан обзор философско-педагогических концепций генезиса основ природоcоответствия, которые разрабатывались известными зарубежными и отечественными педагогами. Детализированы ключевые положения этих учений и обосновано значение народной педагогики и принципа природосоответствия в воспитании и развитии личности. Констатировано, что система воспитания основывается на идеях национального мировоззрения, философии и идеологии, семейного воспитания, народной педагогики и научной педагогической мысли. Освещены принципы национального воспитания, среди которых - принципы гуманности, природосоответствия, народность, этнизация воспитания, связь воспитания с жизнью, эмоциональности мировосприятия и миропонимания. Отмечено, что в современных условиях значительно повышается роль и влияние украинского ребенковедения на воспитание чувств и формирование личности.The article is aimed at characterizing the main potential of nature accordance principle in national Ethnopedagogy; revealing the peculiarities of nature-accordance principle realization in modern educational system. It should be noted that in Ukrainian Ethnopedagogy one can observe such principles as nature accordance, national character of education, its labour nature, its relation to life, the unity of pedagogic and educational and elements in one pedagogical process, culture accordance. Thus, nature accordance principle typical for children’s nature should be determining in learning and education.
|
3. |
Вашак О. Специфіка підготовки майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки [Електронний ресурс] / О. Вашак // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_2_13
|
4. |
Вашак О. О. Значення педагогіки народознавства в сучасній національній системі виховання [Електронний ресурс] / О. О. Вашак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 5. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_5_14
|
5. |
Вашак О. О. Українські народні ігри, як засіб екологічного виховання дошкільників [Електронний ресурс] / О. О. Вашак // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2011. - Вип. 12. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2011_12_42
|
6. |
Манжелій Н. Становлення і розвиток навчально-виховних комплексів: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / Н. Манжелій, О. Вашак // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - С. 98–108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_5_13
|
7. |
Вашак О. Формування професійно-педагогічного іміджу працівників вищої школи [Електронний ресурс] / О. Вашак, Л. Мартиросян // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 26. - С. 38–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_26_8
|
8. |
Вашак О. Особливості підготовки майбутніх вихователів до формування творчої особистості дитини дошкільного віку на заняттях із народознавства [Електронний ресурс] / О. Вашак // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(2)__35
|
9. |
Манжелій Н. Сутність та структурні компоненти екологічно безпечної поведінки дошкільників [Електронний ресурс] / Н. Манжелій, О. Вашак // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 21(2). - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_21(2)__38
|
10. |
Вашак О. Особливості українського регіонального писанкарства як засіб полікультурного виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / О. Вашак, Л. Мартиросян // Інноватика у вихованні. - 2021. - Вип. 13(1). - С. 124-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2021_13(1)__14
|